Er dit produkt udenfor garanti eller af et andet fabrikat, kan du her bestille den udkørende service.
Efter din bestilling er behandlet, vil du blive bedt om at indbetale et depositum. Betalingen kan ske via hjemmesiden
Vi kan hurtigere finde den rigtige serviceløsning, når du oplyser: Produktnavn, fakturanummer og købstidspunkt, samt en bekrivelse af problemet med produktet. Du må gerne sende billeder, især hvis du er i tvivl om produktnavnet.
Serviceafdelingen har delt landet op i zoner, således at hele landet dækkes i løbet af en 14-dags periode. Turene planlægges efter antallet af servicebesøg i det enkelte geografiske område. Ferie, helligdage og sygdom kan i enkelte tilfælde betyde en længere reaktionstid.
Ved bestilling af service vil du modtage en bekræftelse. Serviceafdelingen vil efterfølgende kontakte dig, for at indgå en aftale om dato og tidspunkt for servicebesøget. Du kontaktes umiddelbart før service udføres i dit område.
Tidspunktet for besøget opgives som forventet men ikke fastlagt, da der ikke skal meget til for at dagens program ikke kan holde. Servicemontøren ved aldrig, hvad der venter ham, og vil altid forsøge at løse hele opgaven når han er på et sted.
Skulle montøren blive forsinket, vil vi så vidt muligt holde dig orienteret. Du er også velkommen til at kontakte Susanne Vestergaard på 7027 2723 for at få en opdatering.(Indenfor normal kontortid.)
Udfyld venligst nedenstående skema. De *markerede felter skal udfyldes